tisdag 8 oktober 2013

tisdag.
jag har varit och shoppat grundläggande grejer, tex strumpbyxor och nagellack, till helgen, för på lördag gifter sig min kusin!!! åh gud.
klänningen ligger på posten och jag ber till gud, allah och lejonet i narnia att jag kan ha den.
är sjukt nervös. ska ha klackar för typ första gången i livet, umgås med socitet och moderater. måste sköta mig. och ha vattenfast mascara.

imorn ska jag till sthlm för ännu en intervju. hoppas jag kan komma med glada nyheter efter det. fast man ska väl inte jinxa.. hoppas även att jag får krama kalle men han jobbar nog, den populära jäkeln. vilket jag såklart är glad över.

ser partiledardebatten från söndagen. kan inte med ord uttrycka mitt hat för reinfeldt. fyfan vad arg jag blev när han sa att de fått många förtidspensionärer i arbete. ja, och vad resulterade det i?!? att folk som är sjuka måste jobba. jävla svin.
och funderar hur stora sd kommer vara efter nästa val. stora..

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar