söndag 27 oktober 2013

ännu en helg på macken avverkad. helger på macken är alltid lite extra konstiga.
igår började jag morgonen med terapi för snyggbärgarn som varit först på plats i jädraås där en kvinna brunnit inne i sin bil. fortsatte med att jag fick skäll av en gubbjävel som tyckte det lät 'för jävla dumt' när jag sa aftonbla' instället för AFTONBLADET. vad fan säger man liksom.. sen kom två kvinnor in som skulle ha olja till bilen men inte ens visste om bilen var diesel - eller bensindriven.....................
idag har jag mest slappat, faktiskt. så trött. men nu är 7 dagars work OVER!!

imorgon ska jag ut i hoforsskogen och glo på fåglar, överpepp!!!!

för övrigt söndagskvällarnas tv-utbud nu?! allt för sverige (jaja..!) och bron, alltså.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar