söndag 13 oktober 2013

borde ju fattat att igår skulle bli AWESOME eftersom jag älskar bröllop. men allt runt om kring har varit så segt och jag har lagt ner mer än 2000 på klänning, skor mm och varit nervös för att få en moderat till bordskavaljer osv. men det blev ju hur roligt som helst!!
först var det vigsel på östermalm och det var så kul att se alla sandras kompisar och de i på andra sidan släkten osv. det börjar bli så himla många barn!! nicols senaste avyngling var med hela kvällen, blott 3 veckor gammal.
grinade så pass mycket när brudparet kom in, mest för att sandras bästis grinade och jag blev så rörd och vet precis hur mycket jag kommer grina när mina bästisar gifter sig.
efter vigseln tog vi oss ut till ingarö där det bjöds på champs och sen middag. alltså det där med att vara nervös över bordskavaljer var ju helt onödigt för jag fick den absolut bästa; LUKE!! alltså vilken guldklimp. vi hade så jävla, jävla roligt och det var så fab att prata engelska hela kvällen (han är english). och mitt emot satt min kusins aussie girlfriend som jag älskar. TACK för denna placering.
hade verkligen en guldkväll och var faktiskt riktigt ledsen när vi åkte hem vid 01.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar