lördag 20 juli 2013

vad heter du? fridis.
alias? har inget alias, kanske mitt efternamn.
varför? för det är mitt efternamn, och jag var med i en förening på gymnasiet där vi kallade varandra efter efternamn och många av mina vänner var också med där, that's why.
när är du född? femte maj åttisju.
vad har du gjort idag? åkt bil, ätit skitgod mat, åkt bil, varit på loppis, ätit kaka och druckit kaffe hos morfar, kollat på tv.
vad gjorde du igår kväll? drack bubbel och sprit och blev för full och spydde innan 23 då mina kompisar flydde pga de trodde jag fått magsjuka pga spyr aldrig på fyllan så jag gick och la mig i illamåendeplågor. kul!
vad vill du helst ha nu? en jättefin lägenhet som jag trivs i, med plats för mig och kalle, helst i typ aspudden eller gamla råsunda.
har du nytvättat hår? typ.
vad luktar du nu? parfym och mänska.
vilken låt lyssnade du senast på? öh, nån med danzig.
när blev du fotograferad senast? idag?
vilket är ditt livsmål? att känna mig hyffsat nöjd nästan jämt och lycklig relativt ofta.
vad har du för puder? h&m..........
har du använt någon hårprodukt idag? ofc.
var är du nu? hemma i soffan.
har du bråkat med någon idag? nja, småtjaffsat med mamma. 'men du behöver väl inte backa i 170'eh?!??'
saknar du någon nu? min kille och mina bästisar.
dricker du alkohol? ja gärna men inte så sugen just nu pga igår.
har du åkt fast för snatteri någon gång? japp.........
när var du i en affär senast? igår. köpte vaniljkesella. mm.
mötte du någon du kände då? är tyvärr ej tjenis med hela gävle..
tycker du om dina grannar? alltså, NEJ.
använder du icq eller msn? de har väl tagit bort msn? .(((
hur många datorer finns i ditt hus? många antar jag. 2013..
när fick du senast en present? kan ej minnas? min födelsedag?

orkar inte mer!!!
maten var skitgod förresten. åt hälleflundra. alltså.
imorgon är det första matchen på tele2!! ska bli spännande. har jag en jäkla tur får jag dessutom pussa kalle.
nu ska jag äta glass, tjarå.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar