tisdag 23 juli 2013

sms:ade med min gamla kombo clara idag angående framtiden. att vi önskar att vi kunde få jobb så vi vet hur livet kommer se ut ett par år framåt och också får in pengar så man kan leva och spara och resa. orka leva som ett frågetecken.

frågetecken på om helgen kommer bli bra finns EJ.
får gå tidigare från jobbet på torsdag så jag hinner mer tåget för att åka till sthlm och mitt hjärta. längtar så löjligt mycket fast vi sågs för en vecka sen? calma.
ska även se bad religion på grönan på torsdag!!!!!!!!! 3:e gången jag ser dem men ändå så pepp pga mitt bästa band. eller ja, älskat dem sen jag var liten barnonge. de är ju så fina. och nu tänkte jag tjata om do what u want igen, som typ är den bästa låten som finns pga så JÄVULSKT pepp (so do what you must, do all you can, break all the fucking rules and go to hell with superman and die like a champion, yeah hey! <3)
men, äsch.
har även bokat vandrarhem i dalarna till min och hannas bilsemester. LÄNGTAR!!!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar