söndag 7 oktober 2012

söndagsfemman.

1. Beskriv veckan som har gått med tre ord.
trist, ofokuserad, ensam.

2. Nämn tre av de bästa sakerna som hände i veckan
1) har skrivit in mig till/på a-kassan.
2) har ridit två dagar!
3) jobbat på kanelbullens dag. hetsigt men kul.

3. ... och en av de sämsta.
well, igår? började bra med fantastiskt höstväder, trevlig morgon på macken, ridtur i solen osv. slutade med att mina föräldrar bråkade och jag fick panik för jag trodde jag ätit trikiner. åkte hem och jämrade mig och idag är allt bra igen!

3. Nämn tre saker som du ser fram emot nästa vecka
1) få klart ett par saker till skolan.
2) rida på tisdag.
3) göra nåt roligt i helgen, hoppas jag.

5. Tipsa om något som ni tycker att andra bör göra/läsa/se nästa vecka
njut av hösten! det är ju fantastiskt när löven får såna fina färger och solen lyser och man får börja använda halsduk som man kan burra ner hakan i osv.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar