måndag 15 oktober 2012


idag fick jag veta att anders eklund ofta var på mitt jobb innan han mördade engla och åkte fast för det.
hatar denna info för den bygger på min skräck för att det faktiskt ska vara nån av våra goa chaffisstammisar som väntar på mig en natt när jag stänger och våldtar och mördar mig .((( eller slänger ner mig i nån håla i en källare och svälter mig nån vecka för att sen bygga nån sorts huddräkt av mitt skinn. (.................)
det är fan det enda jag är rädd för faktiskt och det lärriga är ju att det faktiskt kan hända. men å andra sidan kan det väl det var som helst, när som helst..
glad att jag INTE jobbade på macken när eklund var i ropet dock. hade blivit lite väl 'det kunde varit jag'.

19:34
jag är hästvakt i fimpan denna veckan för mina föräldrar är bortresta och jag blir verkligen tagen av mörkret. åkte till hedesunda innan för att handla lite och alltså, det är så svart. och det slog mig att vad många mörka vägar det finns runt om i sverige och vad mitt liv har förändrats men ändå inte.
under hela min uppväxt har jag större delen av året gått upp, gått till bussen och åkt till skolan i kolmörker. alltså, alla dessa kvällar under gymnasiet då man typ 20 (eller senare) - bussen hem och gick ända från bussen utan ficklampa (tyckte jag såg bättre utan.........). eller varför inte när man gick till bussen, lika mörkt då. och isigt, snöigt, regnigt, skitkallt.
älskar det på ett sätt och känner att min uppväxt känns.. spännande och att jag liksom blivit härdad på ett sätt. och att det känns bra.
men jag ifrågasätter samtidigt hur fan man orkar ha det såhär, hur man kan välja att bo såhär. och samtidigt kan jag längta så himla mycket efter det.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar