tisdag 30 oktober 2012

mirijam skrev ett jäkla bra månadsinlägg och jag kan inte annat än hålla med.
alltså november. och redan nu. tittar ut och det är bara grått, grått, grått och grenarna är kala och det känns som att det aldrig blir riktigt ljust. (snön försvann pga regn.........)
det gäller alltså att hålla igång med roliga saker i november och jag är på god väg med en helt ok planering.
börjar med en myshelg i oslo, helgen efter har jag halloweenfest. senare i månaden ska vi ha personalfest och sen är det typ december!!

18:37
ÅH GUUD såg nyss hanna hellquists nya program på svt play. älskar hanna, älskar hennes take on saker, älskar hennes sätt att vara.
trots att programmet handlade om den perfekta kärleksrelationen är det typ endast hanna och eva jag tänker på. klart jag drömmer om ett perfekt liv med kalle osvosvosv men mest av allt längtar jag efter sommar 2013 med hanna i stockholm. tänker mig en jätteliten lägenhet fast egna rum. mycket djurpynt. hannas broderier på väggarna. och så ska vi titta på bra tv och dricka vin och äta pommes med tonfisk. osv. ååååhhh!!!! <3<3<3

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar