onsdag 10 oktober 2012

ååh, jag är så trött på folk (män) som känner att de måste sätta andra (kvinnor) på plats hela tiden.
herreGUD, blir jag underhållen av att se real housewives of atlanta så blir jag väl det. men då vettu ska nån vara där och läxa upp mig om att det minsann är skit-tv och att jag är dum i huvet som tycker att det är värt att se.
förklarar jag att min mini - pc är jättebra, att jag är nöjd med storleken och inte behöver bättre prestanda för det jag gör med datorn så vill jag inte höra hur KASS den är och hur mycket mer jag skulle gilla en mac.
man ska ner på jorden ba!
LET IT FUCKING BE!

planerar för övrigt min halloweenfest. det är lite av en tradition att ha halloweenfest på femte, dvs i min lägenhet. det är så KUL!!!! jag älskar halloween alltså. önskar jag hade pengar att bygga om min lägenhet till typ texas chainsaw - huset under ett dygn. eller utrymme för att göra en ghost ride. men nä. kommer bli legendary ändå!!
last year:

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar