fredag 12 oktober 2012

CRiBZ.

har tänkt crib:a mitt hem ett tag och idag gjorde jag ett försök men jag mår egentligen bara dåligt pga 1. jag är så jävla kass på att inreda?!?! dvs har inga idéer, vet inte vad som passar till vad osv. 2. jag har inte haft nån ekonomi till att skaffa massa inredning. men inser att fuuuck, det måste upp mer saker på väggarna. och jag måste göra nåt åt alla sladdar som ligger överallt. besides that, here we go!

hejhej!

till höger har vi badrummet, som vi inte går in i pga för ointressant.

till höger har vi sovrum, vardagsrum, matrum.

här händer det grejer! tyckte även att tavlan mulder har på sitt kontor passade över sängen. i want to believe.

lägenhetens stolthet. en blandning av guidette, 40-tal och mig. soffan är nog det finaste jag äger.

hejhej brynäs! fick gardinerna av lii när jag flyttade in, de hänger på en jävla stålstång och fönstret blev urrivet i våras men värden har fortfarande inte fixat lister osv så det ser ju ut som skit. kanske hinner fixa detta innan jag flyttar..

bruce, mdn, judas priest, b-42's, pet shop och cherry baby <3

lill - tvn (tack alex syrra!), lite fan - hylla, ingång till kök. (fyfan, ser så skabbigt ut.. haha)

köket i sig är väl inte så jäkla intressant men på kylskåpet har jag lacken&tråden, max&döden, stephen&ricky, kalle&engelsk polishäst, nina, crazy bitch och längst upp till höger är martin&älg. dvs bra grejer.

ichabod&katrina!!! byrån är arvegods från farmor.

vad kul va..!
nu ska jag kolla på dramalicious real houseviwes of atl. mhm.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar