torsdag 5 juli 2012

trots att det är ett helvete att jobba när det är solsken och mer än 20 grader ute (pga missar värdefulla timmar att steka fläsket på) så har jag haft en bra arbetsdag. mange tack till mina kollegor och till brittiska 40+-metaldudes som köper cigg och kallar en love och blir överlyckliga för lite vägbeskrivning till getaway. är inte speciellt avundsjuk på de som är där iår. det enda jag hade velat se väldigt gärna är kvelertak. jag älskar fan kvelertak.

nåt annat jag älskar är kalle som jag över telefon önskade en trevlig semester för ett tag sen. 'och du ska bara jobba.' ehehehhehe, ja. .((((( hoppas han kommer hit om två veckor!!!!!!!

för övrigt en grej jag reagerade på idag. en kille som kom in i kalsonger, alltså riktiga, vanliga bomullskalsonger, och betalade sin bensin och köpte glass. är det ok? jag och sarah ba o_O

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar