torsdag 12 juli 2012

imorse hängde jag på låset hos optikern för att fixa till mina nya brillor. nu sitter de iallafall ganska bra och jag känner mig snygg och välseende i mina nerdy märkesbågar.
sen tog jag en sväng på stan vilket jag inte gjort sen kanske september. det var ok. hittade två jävla snygga tröjor på carlings som jag kommer känna mig som en varulvsbiker från bon temps, lousiana, i. älskar saints&mortals, älskar.
nu är jag hemma. det regnar och åskar och jag har börjat titta på supernatural. är fan positivt överraskad. som en mix mellan buffy och xfiles? eller nä, så kan jag inte säga med tanke på avsaknaden av schyssta karaktärer som man faktiskt kan tycka om. 'snygga killar med känslor' är ju jävligt trist. men helt ok tidsfördriv!

15:48
LYSSNAR på bloody mary - avsnittet pga FÖR läskigt ,____,,

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar