onsdag 11 juli 2012

jag vet att jag tjatar lite om att jag vill börja med hästar igen osv och jag vet att inget händer. nu är det dock så att min gamling lever sin sista sommar (,_____,,, och orkar ej gå in på huruvida man bara kan bestämma över ett liv osv) pga 33 år och halvblind och döv och därför behöver syrrans häst en ny kompis i höst. den situationen öppnar ju liksom en dörr för mig och jag vill ju ha en liten häst. jag vill ha nåt att göra när jag inte jobbar eller pluggar, som jag tycker är roligt och givande. skulle dock inte köpa en häst utan ta en på foder. men jag blir ju ändå så jävla osäker. jag måste ha råd och tid om jag ger mig in på det. och jag vet att det fan inte är kul att ha häst när det är -20 grader kallt och ljust 2 timmar om dagen.
det värsta är ju att jag hittat en häst som skulle vara så jäkla perfekt. ska vänta på syrran som kommer efter lunch och som kanske kan ge mig lite råd. köper ett par ridbyxor sålänge.......

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar