fredag 27 juli 2012

fredagslistan.

Vad har du på dig?
svarta tights, stoooor svart tisha med örn på.

Hur mår du?
så himla bra för kalle meddelade just att han kommer om 2 veckor!!!

Vad önskar du just nu?
att jag slapp bo i lägenhet. har nog aldrig vantrivts så mycket med det som just nu. eller jag vill iallafall ha en större lägenhet där man kan gå från tvrummet till sovrummet till köket och kanske grilla på balkongen/uteplatsen.

Vad har du ätit idag?
ok: croissant, bullbit, en massa bilar, korv med gurkmajo, vit magnum (livet på macken..), kött och blomkål.

Vad ska du göra imorrn?
jobba och sen hänga med lii och helena, FUN!

Och på söndag?
antagligen dra ut till hästen, ledig!!!

Vem saknar du?
kalle mest. men också en massa kompisar och mormor.

Senaste köp?
öh. ja! vin!

Vad skrattade du senast åt?
skatorna i fimpan. ärligt. fantastiska fåglar.

Vad grät du senast åt? 
åt att jag aldrig får träffa proppen igen och vad konstigt det är att nånting kan leva ena sekunden och andra sekunden vara död.

Vem sov du senast med?
fan troo'lu??

Vad läser du just nu?
cirkeln. men ska läsa ut den ikväll så jag kan börja på eld!

Senast sedda film?
ghost writer med kalle förra helgen. men somnade. 'du missar ju hela filmen!'


Vilken svordom använder du mest?
ibland kommer jag på mig själv med att svära så kopiöst mycket. fan, jävla osv. mycket av allt.

Vem var den senaste som ringde dig?
syrran. fast jag svarade inte.

Har du dejtat någon av en annan religion?
jag dejtar helst inte religiösa människor.

Senast 3 inkomna sms?
'men gue! pussa på an från mig åh! en blöt en från martin också! ;)'
'kan du kolla tågtider är du bussig? efter 16.00 typ. så får du en puss för besväret'
'du är så välkommen så! hoppas det är varmt i vattne. nu är vi i visby. ringmjoren! ringmjoren!'

Vad stod de i ditt senaste skickade sms? 
skickade meddelanden - mappen = tom .((

Vilket var ditt favoritämne på gymnasiet?
english, historia, teater.

Vilken är din favoritfrukt?
låter så himla 'äter inte kaninmat!!!' men jag tycker fan inte om frukt. mango är ok.

Vilka kändisar har du blivit jämförd med?
typ hon datatjejen i nån kass amerikansk mördarserie. och rory i gilmore girls (endast behavior)

Vad är du rädd för?
människor i största allmänhet samt döden och små äckliga djur med långa ben.

En person du tycker är snygg?
cece i new girl!

Blir du lätt svartsjuk?
mhm.. .__.

Din favoritkaraktär ur en serie?
alltså, så svår fråga. eller svår. men känner att jag kommer bli för djupgående så svarar att det just nu är lafayette i true blood. alltså när han ba snap och 'don't you fucking growl at me' till alcide i s05e01. lala love you.

Vilket språk hade du velat lära dig?
framförallt polska, ryska, spanska och franska.

Vart vill du åka just nu?
OSLO! altelnativt kolmården eller dublin.

Vad önskar du dig i födelsedagspresent?
datorhögtalare, massa hästgrejer.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar