torsdag 3 november 2011

torsdag.

det går fan bra.
jag har 110:- kvar på veckobudgeten och med 0 utgång i helgen så kommer jag klara det finfint. känner mig typ oövervinnerlig!! som han killen utan armar och ben som jag ska på föreläsning med idag. ska bli väldigt intressant. sen ska vi ha nån sorts grupputvärdering i skolan och sen är vi lediga tills nästa onsdag så sociologin börjar. är seriöst rädd för den kursen. verkar jävligt hardcore.

18:44
such a great day!
började imorse med att, ja. 1. jag är rätt bra på att spara pengar. 2. jag är rätt bra på att sluta röka.
sen åkte jag till skolan, hängde med the dahlberg brothers i bibblan, sen lunch med helena och erika och sen sjukt givande samtalssession med biggan (psykologilärare) och programansvarig. efter skolan stod jag och snackade med jens en stund och det kändes så jävla bra, skolan och klassen och gruppen och allt. sen åkte jag hem och gjorde världens fetaste carbonara med hur mycket parmesan som helst. dvs parmesanen mamma och pappa köpte i rom förra veckan och som är så. jävla. god. det blev GOTT.
nu sitter jag och tittar på hitrecord - grejer från halloween och FAN I HELVETE att jag inte var där. näääästa ååååår!!!!
titta!!

säger som världens kändaste skvallerbloggarbög:
thanks for being hawt. and talented. and awesome.
<3<3<3

23:06
uppe sent, på en torsdag!
har sett x-men: first class. har väntat för jag ville inte bli besviken. det blev jag. jäla skit.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar