torsdag 17 november 2011

breaking dawn.

igår hade första delen av sista twilight - kapitlet, premiär. PEPP!!!
jag tycker verkligen inte nånstanns att twilight är bra. tvärtom kan jag inte förstå hur folk kan vara så hysteriska över det. det är ju så fantastiskt dåligt, töntigt och förutsägbart. därför älskar jag det!!!
kolla bara:

så dramatiskt!!!!!!

vecka 46 är en bra vecka för övrigt.
gick i skolan måndag och tisdag, det var roligt. igår och idag pluggar jag. är snart klar med i stort sett allt jag ska ha gjort till jul. sociologi är kul! ikväll ska jag på middag hos helena. imorgon ska jag till psyko och sen på möte på länsförsäkringar ang. en skoluppgift. och sen är det helg! vet inte vad jag ska göra riktigt men det visar sig. gå på bio?!??!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar