lördag 26 november 2011

ÅH!

hade en så sjuuukt rolig kväll igår!!!
förfesten hos helena var AWESOME!! alltid fint att hänga med helena men så kul att träffa hannorna och karin och ba röja till 90talsmusik och spela manowar drinking game och allsång till cock sparrer och lite sånt.
sen gick vi på epic mingel goes gay! träffade så många bra personer. tex MOOMIN!!!! faaan vad jag kramade henne <3 ämlä, sigrid, johannes, fanny. faghag som jag är så minglade jag runt och pratade med diverse bögar och hade så himla kul! dansade även en hel del. efteråt mötte jag upp världens bästa hannes och gick hemåt. det är bra att han bor på brynäs numera. vi satt på bänken mitt emot mig i en timme och pratade om allt mellan varför man inte ska vara moderat och pizza. sen gick jag upp till mig och söööv.


lol.

nu ska jag titta på glee tills ikväll. karins fest vs spela tvspel på 7:e.
pro kf:
kul!
inlyttningsfest, dvs lite taskigt om man inte kommer.
pro tvspel:
mysigt.
billigt.
contra kf:
en gammal fiende kommer.
kostar pengar (iallafall vin, cigg)
contra tvspel:
gillar inte tvspel.

vi får väl se helt enkelt.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar