lördag 19 november 2011

kom nyss hem från fimpan där vinterstudion varit på hela dagen. först längdvärldscupen från norge, sen winterjam från sthlm. och jag sitter nu och funderar på varför en del sporter bara lockar snygga karlar och en del inte.
typ skidåkningen, hellner, snygg? nja. snowboarden. nån snygg? ja ALLA! typ chris sörman, hallaah??? (förstår dock inte halvlånga lockar. på nån. men ändå.)
rent spontant undrar jag var alla heta travkuskar är (nej björn goop är ej snygg!)? höjdhoppare? speedwayförare?
snygga brudar finns det överallt! lika många snygga längdskidåkerskor som skejtare. lurt.

aja, det är lördag!
jag har fått dricksen som var kvar från mitt sista jobbpass i somras = rik! vad ska jag göra med pengarna? spara! ska dock över till nydumpade sofia (._.) och titta på när hon + några till dricker vin. kul.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar