torsdag 8 september 2011

sur frida, 2 dagar utan nikotin.

att vara omotiverad och ändå försöka sluta röka lär vara det dummaste man kan komma på.
2 dagar har gått nu och jag mår så jävla dåligt.
det värsta är att jag inte ens känner mig duktig. att jag liksom inte hittar nån sporre. jag bara gör.
MENMEN.

idag var bästa skoldagen på typ hela utbildningen. vi såg filmen från philip zimbardos stanford prison experiment.
fick sån sjuk jävla ångest men det var väldigt intressant.
sen diskuterade vi gruppvis och hade lite redovisning och diskussion i klassen.
vi håller på med gruppsykologi (beteenden, normer osv) nu och det är så kul!!!!! vill bli psykolog så jag kan forska!!!

(kan även tipsa om das experiment, tysk filmatisering. dem amerikanska är inte lika bra.)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar