måndag 5 september 2011

jag borde egentligen plugga men vad gör jag?
slår in paket, klipper håret, gör listor!

BRUKAR DU KOMMA I TID:
jag är alltid i tid. snarare en kvart för tidig, jämt. har kommit för sent EN gång till skolan/jobbet. i hela mitt liv.

HAR DU BRA KONDITION:
nja, det vill jag inte påstå.

NÄR BLEV DU FOTAD SENAST:
det har jag ingen aning om, längesen. jag och helena snackar alltid om att vi måste fota mer på fester/dylikt men blir det av? nä.

HUR KÄNNER DU DIG NU:
ganska, nollställd? väntar på att det ska bli eftermiddag så jag får se på true blöööd!!

VANLIGAST FÄRG PÅ DINA KLÄDER:
svart, lätt.

BLIR DU BRA PÅ KORT:
andra tycker att jag är fotogenique, det tycker inte jag.

NÄR OCH VARFÖR GRÄT DU SENAST:
i lördags när vi sku äta surströmming för att mormor inte var med.

VAR DET PINSAMT ATT SVARA PÅ DET:
eh nej.

HADE DU EN BRA KVÄLL IGÅR:
100%! satt i soffan på 7:e och såg töntig romantisk komedi.

DIN FAVORITDRYCK PÅ MORGONEN:
KAFFE. bara.

KAN DU LAGA MAT:
alltså KAN, kan jag ju. men är inte speciellt bra på det. men det beror nog mest på att jag inte tycker att det är roligt.

ÄR DU NYTTIG:
jag är fan rätt nyttig nu för tiden! go me!

ÄR DU BLYG:
nej, inte blyg. mer selektiv kanske man kan säga..

VILKEN TID GICK DU UPP IDAG:
klockan 08:13. tänkte att jag ska komma i säng i tid ikväll för imorgon är det skuuuula.

VILKET TVSPEL SPELADE DU SENAST:
nåt dans - spel hos annica. för typ ett år sen.

VILKET TVSPEL ÄR DITT FAVORITSPEL:
jag är ju liksom ingen tvspelare. men mariocart är alltid kul.

HUR MYCKET KRÄVS FÖR ATT DU SKA BLI FULL:
för att jag själv ska vara nöjd - full: en jävla massa. jämförde för ett par helgen sen vad jag och min killkompis (som gillar öl om vi säger så) hade druckit och jag hade druckit rätt mycket mer än honom och var inte alls lika full. MEN realistiskt sett så blir jag full på 4 starköl. typ.

HAR DU SPYTT OFFENTLIGT:
yez. minns en gång när vi haft klassfest i bomhus, i typ 1:an? jag, elin och måns åkte buss in till stan och PRECIS när jag kommit av bussen kom 'et.

JAG SOVER:
ungefär 8 timmar per natt.

VAD SA DU SENAST:
"godnatt". ibland blir jag lite nedstämd när jag tänker på hur jävla ensamt det är att bo själv. som nu, kommer på att jag inte sagt ett ord på hela dagen idag. det är ju lite sorgligt. på ett sätt.

VAR DU PÅ FESTIVAL I SOMRAS:
nej det är inte min grej va.

VEM RINGER DU NÄR DU ÄR ARG/LEDSEN:
ingen. eller mamma.

VAD SKULLE DU BEHÖVA NU:
nån som fixade lunch till mig. vill ej .(((

HAR DU SNYGGA SKOR:
såklart, bara snygga skor!

VAD VAR DET FÖRSTA DU SA IMORSE:
vi har redan kommit fram till att jag inte sagt något idag.

HAR DU SOVIT I DIN EGEN SÄNG INATT:
ja tänkt för att det har jag. och som jag älskar den sängen!

HAR NÅGON ANNAN SOVIT I DIN SÄNG INATT:
nej tyvärr.

HAR DU KÖRKORT:
jahalu!!!

ÄR DU ENSAM NU:
japp.

VAD HAR DU ATT SE FRAM EMOT MEST DENNA VECKA:
oj. ja? bonde söker fru börjar på onsdag? nej men vi får se vad helgen erbjuder.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar