tisdag 27 september 2011

jag tar mig inte ur divanen!!!

3:e gången gillt och det är fortfarande så fantastiskt fint.
alltså mattias sätt att röra sig och olofs hela person.
kan inte riktigt hantera.
hemma nu med andan i halsen och hjärnan och hjärtat fullt med må bra.
det enda negativa är att man inte får skratta hur högt man vill. men man måste, ibland.
jag fick även vara lite löjlig fangirl och min fina datorväska fick ett par svart krumelurer på sig.

åh, jag vet inte vad som är bäst. 2 kulturtanter från sthlm snackade på toaletten om 'den där gubben i början' och ja, lars är fantastisk. men jag tycker nog mest om mangan. även om denna scenen kanske är finast.

lacken och tråden släktforskar.
men.. nej. mangan är bäst.

längtar till imorn!! påt igen liksom.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar