tisdag 20 september 2011


jag har hittat mitt nya favoprogram.
efter att ha sett klart the office (nya avsnitt börjar.. imorn dock!!) så kände jag mig tom. vad ska jag göra nu?
jag surfade in på E4's (bästa kanalen!!!) hemsida och visste att det var något lovande så fort jag bara såg namnet. made in chelsea. tog hem det fort som ögat och alltså, ja. HOOKED!!!

idag har jag annars varit på cykeljakt eftersom min cykel varit 'borta' sen i fredags. den stod dock där jag lämnade den INNAN vi gick in på krogen. det var ju skönt!
cyklade till skolan och pluggade i bibblan. hörde några ettor sitta med samma uppgift vi gjorde för ett år sedan. kände mig gammal och vis.
sen hade vi möte med gruppen och sen cyklade jag hem igen.
nu ska jag dricka kaffe och plugga lite till. vill egentligen bara se made in chelsea men det finns bara 8 avsnitt på första säsongen!!! .(((

23:25
måste bara kommentera detta wordfeudande som pågår seriöst ÖVERALLT.
hur fan kan alla helt plötsligt tycka att alfapet är så jävla kul?!
här har man tjatat i år om att få spela alfapet men nejnej, det är ju såå tråkigt.
alltså, ge er.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar