lördag 17 september 2011

jag var inte fucked. och fan vad glad jag blev när jag fick veta det igår.
sen vet jag faktiskt inte riktigt vad som hände.
jag vet att vi gick till jackpot (kommer aldrig säga old saints). jag vet att jag träffade ante i ingången och gjorde en stor gest med armarna och ba 'ante, vi chillar'. vilket vi gjorde, skönt. jag vet att carro och carlos jobbade och att jag drack jäger alldeles för billigt. jag vet att jag träffade en kille jag och måns träffade på gymnasiet när´jag var skin och han med men han var rasist och jag var röd. nu hade han hår men var fortfarande lika dum i huvet.
sen vet jag inte så mycket mer.
jag vet att jag inte kan cykla för jag är så jävla full. jag ligger på marken och krälar och några bratkillar hjälper mig att komma upp.
jag vet att jag åker taxi hem.
och så vet jag att jag vaknar vid 10:30 med sängen full av blod (sår på armar och ben, mums) och så bakfull som jag aldrig varit. somnar igen och vaknar nu, strax innan 15.
ringde helena och hon mådde exakt likadant. och vi har supit i våra dagar kan jag säga men jag har ALDRIG upplevt detta. tänker inte påstå nånting men nåt lurt är det alltså.
men ja, innan jag blackade hade jag askul!!! <3

hejhej!



helt naturlig pose.

jockes skattkammare. ett helt rum fullt av skräckfilmer. mår bra där.

gillar mina kompisarrrr.
och att jag idag kan ligga på soffan och äta pizza och kolla på buffyyyyyy.

16:35
besvikelsen när man är aspeppad på pizza, äter typ en bit och blir kräkmätt .(((

21:52
tar tillbaka allt ont jag tänkt om bridesmaids. den är ju jättekuuul!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar