söndag 17 juli 2011

i eftermiddag ska g7 ha sammankomst ute i holmsund.
ska bli så himla kul, även om orre och jonas inte kan vara med.
åååh, vill inte byta grupp till hösten .(
även om jag faktiskt tycker om de flesta i min klass så känns det jävligt jobbigt. våran grupp har varit så bra. samma ambitionsnivå, samma tänk men ändå en ständig diskussion och utveckling. och världens bästa folk. även om jag, dagen vi blev tilldelade grupperna, ba NOOOOOOOOOO den dryga tjejen från täby .(((((( (lol)
och kalle kommer också.
bra dag indeed!

21:48
kan absolut flytta in i camis hus i holmsund any day.
så himla mysigt, sjukt god mat och kul att träffa alla igen!!! (eller alla, brajjan, ranta och cami. och sumpen.)
nu ska jag snart åka och hämta finaste karl på stationen. alla killar är fula utom min!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar