fredag 22 juli 2011

alltså lättnaden över att kalle är i spanien och inte i oslo, tack gud!
jag vet att det är lite löjligt att bli helt !!!!, när sånt här händer på andra ställen i världen ganska ofta. men man förstår ju på ett annat sätt när det kommer en nära. jag har gått förbi de där husen hur många gånger som helst, kalle bor 2 kvarter därifrån.
jag hatar terrorister. det är så jävla fegt att ge sig på oskyldiga människor.
mitt och liis fredagsmys blev en kväll med nrk.
ska inte ens snacka om utoya, wtf????

23:21
de misstänker högerextremister. jag blir på ett sätt glad för SNÄLLA kan vi sätta igång debatten om detta?!?

för övrigt har vi sett whip it. att jag inte sett den innan! FAN vad bra! tjejer kan!!! (med tanke på att både regissören och författaren är BRUDZ) så pepp på rollerderby asså. och cruel soundtrack!! och juliette lewis. den kvinnan. och zoe bell. ooooh.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar