söndag 10 juli 2011

finaste lördagen!
jag pratade först engelska hela dagen och åt asgod mat (mammas inlagda strömming, dör) och det var så himla kul att träffa mikael. och monique! hon ba 'omg yr the first one prenouncing my name right!!' haha. det var en rolig eftermiddag. sen åkte jag hem och måns kom och vi balkonghängde. (erik som hänger ut med konstcentrum på getaway och som numera heter) metalerik slöt upp. sen gick vi och parkhängde med lite annat löst brynäsfolk. bra parkhäng. helt plötsligt dök även mange och viktor och div verdandihedersar som berättade om fester på jachter och matrescensering, och sen blev det allsång till håkan och jag kände att jag var tvngen att avlägsna mig. tog cykeln ner på stan med lii men vände för jag blev fruktansvärt trött och kände inte för mer. så jag cyklade hem på min cykel som seriöst är bäst i hela världen. tack pappa!

15:50
visuell fest till tron. blir så glad.

16:36

SÅ PEPP!!!!

19:34
tackar soffan för idag och drar och kramar kalle.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar