måndag 8 augusti 2016

då var man hemma i förorten igen.
grät som ett barn flera gånger förra veckan för jag ville verkligen inte tillbaka till jobbet, men idag har det känts helt ok.
det är roligt att träffa kollegor igen och känna att man gör lite nytta.

har slappat så mycket på semestern asså. varit ute typ hela dagarna och bara gjort det jag tyckt känts bra, typ.
har även läst några bra böcker!
eldvittnet av lars kepler
jag gillar ju kepler och måste säga att det här var LÄTT den bästa av de jag läst. så otäck och spännande. + inte så mycket konstiga sexklubbar osv som de verkar gilla.
svinen av carl-johan vallgren
om ni läst skuggpojken och ba nä den spårade helt ur på slutet, läs svinen och ba längta till nästa katz - bok!! riktigt bra.
vattnet drar av madeleine bäck
läste ut den på typ två dagar. ungvuxen - skräck som utspelar sig i mina hemtrakter. det är alltid kul att kunna känna igen sig liksom, men tycker att hon lyckades riktigt bra med själva ploten, det övernaturliga, osv. påminner om vissa saker men ändå nyskapande. riktigt spännande och ganska läbbig faktiskt. längtar efter uppföljaren!
färjan av mats strandberg
har precis börjat och kan seriöst inte sluta läsa. HERREGUD vad bra det är. älskar rollbeskrivningarna och mystiken som precis börjat byggas upp. tror detta kan vara den bästa boken jag läst på länge och det känns så himla kul. heja dig mats!!!

nu ska jag se sista avsnittet av stranger things, kanske det bästa jag sett på tv.. ja sen game of thrones, men ändå.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar