fredag 19 augusti 2016

first and last and always.

sisters of mercy alltså. jag tror att jag hörde marian första gången när jag var typ 13-14? och ba, äe fan det här är bra asså.
såhär 15 år senare är de lätt ett av mina bästa band. blir alltid nöjd när en sisters - låt kommer i lurarna från shuffle - listan på spotify och kan sitta hela kvällar (som ikväll) och lyssna och ba, det här är fan helt jävla fulländad musik.

ja men ni hör ju.

more är en av mina favolåtar just nu och jag lyssnar på den minst två gånger per dag.

dominion kan jag ibland gråta till pga SÅ KRAFTFULL. lol.

ja herregud vad bra.

<3

nu nöjer vi oss med darkwave från åttitalet, även om det nog är det bästa som finns.
det är för fan helg. jag är deppig och vill supa bort all skit men vet att det bara blir värre imorgon. jag försöker sova bort det istället :))))))))))))

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar