fredag 22 juli 2016

idag går jag på semester!!!!! vill ha typ tre års semester men har bara två veckor.
tidigt imorgon bitti åker jag till fjälls, alltså LÄNGTAR!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! det är så extremt skönt att vara där. det enda man behöver tänka på är om öringen nappar. ska också vandra i fjällen, sola förhoppningsvis, läsa, äta god mat och fira mammas födelsedag. måste hitta en schysst keps också.. sist liksom sket jag i att köpa den ultimata kepsen på fiskeaffärn i älvdalen. kan bara hoppas att den finns kvar så jag kan köpa'n imorn.. bild kommer på instagram (heter fparling där, kollakolla!).
efter en vecka i stugan så ska jag hänga i fimpan. kalle kommer också ett par dagar. hoppas på bra väder så vi kan åka båt och badaaaa.
har haft så mycket på jobbet de senaste veckorna (tack sthlm för att ni släpper antagningen mitt i juli..............) så har knappt hunnit tänka på allt detta gött, men nu stänger jag snart ner datorn och ba drar!!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar