söndag 10 maj 2015

i helgen har jag sett två filmer jag velat se sen jag fick höra om dem, nämligen:
horns som jag läste för nåt år sen och tyckte var så pass knäpp att jag gillade den. filmen var inte särskilt bra men ändå.. sevärd.
riot club som jag tänkte, hemskt nog, skulle vara obehagligare än den var, trots att jag typ började gråta pga så jobbig. jävla as alltså. kan heller inte låta bli att tänka på min egen förening i gymnasiet och vad en stängd grupp med traditioner och en viss kultur kan göra med en. usch (fast det var typ den bästa tiden i mitt liv..).

i övrigt har jag hängt med min karl som gör min tillvaro till den bästa möjliga.
på torsdag åker vi till vilnius. jag hoppas på att dricka billiga coctails och äta god, billig mat. gå på knäppa marknader, kolla på gamla sovjetgrejer och kanske träffa roligt folk. jag träffade en del litauer när jag jobbade på mack och alla var så himla trevliga! har sagt att jag inte har några förväntningar alls på den här resan pga lite av en spontanbokning, men tänker att det blir jättekul!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar