söndag 24 maj 2015

avslutar den här helgen med crocketts theme, extremt fin bit. extra bra att köra bil till - tips!
i fredags var anna och eva här och åt middag. det var jäkligt trevligt.
igår ispekterade jag min nya lägenhet, och snackade med anna från ps som bor i den nu. också jäkligt trevligt och läggan är så himla fin!
idag har jag och kalle varit i stan och kollat strarten för gumball 3000....... varför? jag vet inte riktigt. eller vi gillar inte bilar och är inga vill vara där det händer - människor heller.. jag ville se min gamla flamma xzibit men han var ju inte ens där, haha! MEN fick se tony hawk, shejker och höjdpunkten, dolph! kalle var ju totalt starstrucket, så gölli!
nu ska jag lägga mig och sova, imorgon är det en ny arbetsvecka. tjohoo!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar