tisdag 5 maj 2015

HALLÅÅÅÅÅ 28 ÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅR!!!
det är en så pass bra dag trots jobb. gick upp 05:45, öppnade gardinen och en kråka satt utanför fönstret och kraxade. ni som känner mig vet att jag älskar kråkor så det var ju en himla bra start! har sen blivit grattad hela dagen, syon har sjungit för mig samt kollegorna i mörby via telefon, jag glider runt och lattjar och ska unna mig en chokladbiskvi till eftermiddagsfikat!
ikväll ska jag ut och äta med kalle på hemligt ställe och är så himla pepp på det!!
har hela dagen gnällt över att fylla år på en vardag men asså, det är ju för fan asbra! plus firade med mina bästisar på valborg så det är ju redan avklarat <3

birthday update
ååååhh, min kille alltså. jag älskar honom så jäkla mycket. trodde vi skulle på bröderna ohlsson, men NÄNÄ, vi åt schweizerschnitzel på österikiskt ställe på söder för han hade inte råd att ta mig till wien. alltså gulle. är så schnitzelmätt nu, sjukt bra känsla. ska ändå trycka i mig lite glass och sen sova, mmhh. tack för födelsedagen 2015!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar