tisdag 4 november 2014

idag tänker jag på:
x att jag är så jäkla glad över att jag fick för mig att se oz för x antal år sen (tack aina!) för det är en sån EXTREMT bra serie. har sett om den 3 gånger, gör det nu igen och ba.. tv blir ej bättre än detta (& + för alla snygga karlar, och edie falco)
xrasister. just idag kunder på macken som kollar snett på andra kunder som kommer från andra länder och vad ledsen jag blir.
xsexister. just idag kunder på macken som vänder sig till mina manliga kollegor och ber och bilhjälp och var förbannad jag blir. ÄLSKAR min förra chef på bron som körde iväg en kärring som körde klassikern och sa 'har du ingen kille här som kan hjälpa mig?' jag bara skrattade och sa att visst, gick in till filip och ba du hon vill ha hjälp av en kille och han gick ut och sa till henne att hon inte var välkommen dit igen. GULDET.
xhur kul det är på macken när jag inte behöver vara där varje dag. har haft en skitbra dag!
xatt jag nog inte vågar se annabelle fast jag verkligen vill..

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar