onsdag 19 november 2014

det snurrar i min skalle.

herregud, denna vecka. jag försöker liksom hålla huvudet ovanför men igår kände jag mest att jag ville grina. framför allt efter ett snack med min kära kollega jocke som gick in i väggen för ett par veckor sen. det är så himla lätt att bara köra på och sen ba, nej men här ligger jag och vältrar mig i ångest och kan inte ens gå till affären och handla mjölk.
wish i was 21 :(((
två andra grejer, först en bra:
jag och hanna flyttar till rågsved i december!! längtar ut till orten va.
och en dålig:
det här jävla aset som haft ihjäl havsörnen , alltså jag GRINAR. hoppas den jäveln åker in så det smäller om det. tyvärr så kommer han väl få typ böter fast han verkar vara helt jävla dum i huvet. blir så jävla arg och besviken på jägare ofta. jag fattar hela den grejen med att vara ute i naturen och även grejen med att det måste vara spännande att lurpassa på djur och även få hem kött från djur som knappt anat att de ska dö. men så fort man njuter av att döda är man ju för fan dum i huvet?!?!?! usch!!! hang em high.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar