fredag 11 april 2014

nyss hände nåt som fick mig att känna att jag var med i plus eller nåt. ringde företaget som levererat bredband till mig sen jag flyttade till brynäs och ville säga upp mitt abonnemang pga ska ju flytta. till saken hör även att de från och med maj vill ha 20 kr mer för abonnemanget jag har, så jag skyllde på det. och hon i telefonen ba 'du är ju en trogen kund och vi vill inte förlora dig så jag skulle kunna ge dig samma abonnemang du har för 199 i månaden' blabla, dvs 50 spänn mindre än jag betalat i snart 3 år. haha!! kändes så sjukt att man KAN förhandla med ett så pass stort företag. coooooooolt.

what else? jobbar hela helgen. hoppas sthlmarna stannar hemma, att resterande kunder låter bli att bajsa stopp i toaletterna och att både dörrar och kaffemaskiner funkar som de ska! inget av det lär ju hända..

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar