onsdag 23 april 2014

jag önskar att mitt lilla panikhjärta bara kunde lugna ner sig ibland och att jag kunde annamma lite mer av 'det löser sig' - mentaliteten. för det löser sig ju nästan jämt! och jag HAR råd med dubbla hyror i 3 månader. och jag vet att jag kommer få jobba tillräckligt och skulle jag mot förmodan inte få det så får jag alltid jobb på nåt café. och skiter det sig totalt så flyttar jag bara hem igen och jobbar på bron, för det har min chef lovat att jag får. (för han vill inte att jag ska sluta in the first place, hehehehe.) börjar bli så himla trött på alla katastroftankar och att jag inte bara kan peppa på allt fett med att jag flyttar, utan BARA fokuserar på allt negativt. ÅÅÅÅHH!!!!!

men, men. ska väl försöka packa lite idag och få iordning allt jag ska köra till erikshjälpen imorgon. på ett sätt är det fan skönt att ingen kommer ta lägenheten på nån månad iallafall. det löser tex att jag inte behöver ha nånstanns att ställa möblerna innan vi får flytta in nånstanns i sthlm! (tänker postitivt)

later
efter en dag med rensning, packning och urtorkning av skåp ska jag nu glo på karl för sin kilt! hoppas det är lika bra som jag kommer ihåg det! (+ skottlandspeppen!)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar