fredag 25 april 2014

idag har vi begraft min pappas faster ester. nu är det bara farfar kvar av alla 10 syskon. det känns så oerhört sorgligt men är man 90 så känns det som att det är ok att få dö. och trots att jag har så jävla svårt med döden och allt det, så har det varit en bra dag. jag tycker om min släkt alltså. full med stadiga ladies med en jävla massa humor och lika roliga gubbar. det känns även väldigt häftigt att liksom känna att man hör hemma och att man ser likheter hos folk för vi kommer ju från samma skrot och korn. fint.

det är även bestämt att jag från och med tisdag bor i stockholm. börjar jobba nästa måndag, därav omplaneringen. tror kalle blev lite besviken att jag inte kommer på söndag, aaawwwww <3 kommer klänga mig fast vid honom hela jävla veckan!! synd att han jobbar fredagen.. haha.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar