söndag 27 april 2014


jag gillar många saker men just nu att lägga upp fötterna på soffbordet och ba va.
jag sjunger väldigt gärna men inte så ofta.
jag är inte speciellt bra på att vara spontancrazy.
jag föredrar att jobba på förmiddagen, gärna tidig morgon, och sen vara ledig hela eftermiddagen!
jag tycker om att tänka på hur det skulle vara om jag bodde i en liten stuga på engelska landsbygden. tror det hade varit kanon.
jag är beroende av cigg, kaffe och carbs, mmmmhhh <3<3
jag har på mig svarta tights och rutig skjorta.
jag dricker ramlösa key lime + pinapple, tack jobbet.
jag lyssnar på real housewives of new york, orkar inte riktigt med ramonas röst.......
jag blir arg på folk som tror att jag är en lägre stående människa för att jag råkar jobba på bensinmack.
jag är rädd för eh, mycket. mörker, höjder, avslut, fästingar, nattfjärilar, hajar, små utrymmen, döden.
jag önskar att det går bra i sthlm, att jag trivs och är glad och att mina nya kollegor är gulliga.
jag är pinsamt dålig på att veta hur det går i premier league.
jag är uppväxt på en gård utanför gävle vilket var heaven tills jag blev 15 och fram tills typ nu då jag vill flytta hem igen, haha.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar