tisdag 31 december 2013

2013.

2013 har ändå varit ett bra år. jag har tagit examen, haft ganska kul, både hanna och kalle har flyttat flera timmar närmare mig och eva har blivit mamma. om bara några timmar är det 2014 och jag har knappt fattat att det varit 2013.

Gjorde du något i år som du aldrig gjort förut?
var i budapest, tog examen från en högskoleutbildning, jobbade på kontor.

Har du några nyårslöften?
nej. men jag tänker att jag måste jobba med mig själv nästa år. med tryggheten och lugnet, som inte riktigt finns där. och så ska jag försöka bli mer hälsosam. och vara mer politiskt aktiv!

Blev någon/några av dina vänner föräldrar i år?
JAA!! eva. och ett par andra bekanta.

Vilka länder besökte du?
norge, tyskland, österrike <3 och ungern. well done! fan, glömde slovakien! fast.. ja..............................

Vilket datum från år 2013 kommer du alltid att minnas?
känner mig så kass nu men kommer inte alls ihåg några speciella datum trots att tex min kusin har gift sig och en av mina bästa vänner fått barn.. AJA!

Största misstaget?
eeeeeeeeeeeehhhh vet ej.

Bästa köpet?
soffan! har fan inte konsumerat så mycket i år? det är ju bra.

Vad spenderade du mest pengar på?
mat, cigg och sprit. som vanligt.

Gjorde någonting dig riktigt glad?
alltså när kalle kom ut i ankomsthallen på arlanda efter att ha varit i asien i en evighet, då.

Vilka låtar kommer alltid att påminna dig om 2013?
avicii antagligen, haha.

Var du gladare eller ledsnare i år jämfört med tidigare år?
jag vet inte. det har varit ett ganska jobbigt år pga vad fan ska jag göra, var ska jag bo, varför får jag inget jobb, jobba hela sommaren, känt mig ensam osvosv. men ledsnare än 2012 har jag nog inte varit.

Vad önskar du att du gjort mer?
bara tagit det jävligt lugnt och tänkt att saker och ting löser sig.

Favoritprogram på TV?
DOWNTON ABBEY. walking dead, true blööd, parks & rec, sherlock, BRON, äkta människor.

Vad gjorde du på din födelsedag 2013?
jobbade? närå! hängde med kalle osv <3

Är det något du saknade 2013 som du vill ha år 2014?
ett jobb som passar min utbildning!!!!

Vad ser du mest framemot med år 2014?
att se hur det går för mig, och hanna (som också tagit examen och söker jobb), att få resa till nya ställen, att se oskar växa, mycket. bra sista fråga! jag peppar på framtiden.

GOTT NYTT ÅR FININGAR!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar