onsdag 1 januari 2014

2013 i bilder.

janfebmars
jag var i malmö för första gången och i oslo för sista. var ganska mycket snygg på fest och hängde med nyfunna, håriga, kärlekar i hedesunda.


aprilmaj
kollegorna <3<3<3!!!!!!!!!!!!! både festade och jobbade en hel del med dessa. faceswapet på mig och kirsi, hur kul. lotta tyckte jag såg ut som en skolfröken ur en porrfilm, tack. var i uppsala och hade epic fest med taco och musche! och så flyttade kalle hem!!!!!!!!!!!!!


junijuliaugusti
satt inne på ett kontor nästan hela sommaren. kalle skaffade hår, flyttade till stockholm och bjuckade på en resa till wien (för att jag fyllde år och tog examen). bara + för den killen där alltså <3. även + för denna bild. jag hängde också med kompisar och var på epic roadtrip till dalarna med hanna!


septoktnov
det blev höst.. jag sökte mest jobb, jobbade och åkte till stockholm varannan helg. hann även med att ta med karln till budapest, gå på min kusins bröllop och ha kräftis i järbo!


december
hann med sthlm ett par gånger (detta är dagen innan kalle fick åka till sjukhus osv, drama), körde ner till skåne för att hämta hem hanna och fick åka bil över BROEN!, det VAR snö, jag firade jul på macken och nyår med två av de finaste! win!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar