söndag 12 januari 2014

min kille är den bästa killen!! varför orkar jag inte gå in på nu, plus att ni nog inte vill läsa om det i en timme, men vilken jävla pärs - dag det varit!
eller den började väl bra. mys osv i orten. men dagen man måste åka hem är alltid väldigt vemodig. fortsatte med trång bussfärd som dessutom tog en timme extra pga snöovädret from hell PLUS att vi hamnade bakom en plogbil så det gick väl i 50-60 mellan arlanda och månkarbronx. KUL. var hungrig, kissnödig och hade skitont i röva.
väl framme i gävle så var det ju så jävla pisskallt och blåsigt. fick ge upp kampen med snön och frosten som tagit över min lilla bil pga hade inga vantar (alltså AJ!!) och istället för att äta typ nån god färsk pasta som jag tänkte åka och köpa så har jag ätit knäckebrö. KUL.
men nu är jag iallafall hemma i finsoffan. ska kolla på äkta människor och äta mandlar. och tänka på vilken jävla skitbra helg jag haft. TJARÅ!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar