torsdag 5 december 2013

1. vem är jag?

eftersom jag inte bloggat så mycket om ma sjalv på ett tag så tänkte jag copy paste:a hanapees lucköppning, yay!

så vem är jag?

efter att ha gått på x antal arbetsintervjuer har jag lite lessnat på den frågan, och det är ju ganska svårt att ge ett bra svar? men, jag är en glad jävel som:
tycker om: djurmönstrat, att planera, att ha kontroll (fast försöker släppa på detta), hästar och nästan alla andra djur, skräckfilm, tv-serier, förorter, killar som spelar metal/punk och tjejer som rappar, att göra utflykter, att titta på utsikter, att resa, att lära mig nya saker, att fira saker, feminism, god mat, god öl, england, österrike, sverige, roadtrips. tycker om många saker, ni som träffat mig har garanterat hört mig säga 'MEN JAG ÄLSKAR..!!!!' x antal ggr.
gör: jobbar på mack, söker andra jobb eftersom jag pluggat i 3 år och tänkte att jag ska sitta på kontor istället. umgås med folk och försöker åka härifrån (gävle) så ofta jag kan.
bra på: att hetsa upp mig och att vara rädd för grejer i förväg vilket är så himla onödigt. men är även bra på att prata med folk, att vara trevlig och rolig, att vurma om allt från små skalbaggar till enorma berg, att citera x-files.
tror att jag är en ganska gullig tjej över lag.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar