tisdag 29 januari 2013

HEY.

jag är tillbaka från kärleksbubblan i oslo. tillbaka till regn, grådask och en jävla massa skola.
har haft en bra helg iallafall. såklart. jobbigt att åka hem igår, som vanligt. men vi ses i början av mars. då kommer han hem!!!!! för att sedan åka till asien i 6 veckor.. MEN eftersom jag egentligen måste koncentrera mig på endast skolan då så är det bara bra, försöker jag intala mig själv.
börjar bli rädd för examen. då kommer jag vara vuxen på riktigt - riktigt. minns paniken jag kände när jag slutade gymnasiet. men då hade jag ändå en plan och en trygghet (london och sen börja plugga igen så småningom). nu väntar riktigt arbetsliv, pensionssparande, 5 veckors semester osv. den där tiden man hela tiden refererat till som 'sen'. 'sen' börjar liksom i juni. jävligt läskigt.

15:33
btw, pet shop boys kommer till peace&love?!? herregud.
i år är dock den återkommande festivalhysterin väldigt icke - existerande PGA har liksom kommit till sans med att nej, jag vill inte vistas på samma ställe som 50 000 fulla minus 20:åringar. inte ens om depeche spelar. kakan fick frågan idag på pp3 om vilken artist som skulle få henne att vilja gå på festival, hon ba: ingen. och jag känner lite lika. skulle vara om typ kurt cobain kom tillbaka från de döda, danzig joinade misfits igen eller om le tigre gjorde come-back (kan de inte göra det?!?!?!)..

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar