tisdag 1 januari 2013

nytt år, nya äventyr.


hallå, gott nytt år!!
låg i sängen vid tolvslaget med öronpropparna i öronen. önskar jag fått sova längre än till 04:40 men icke. har typ aldrig varit så trött.
försökte dricka kaffe och cola osv men ville mest spy.
kändes dock att det var lite fint att börja det nya året på stället som gett 2012 nästan mest värde.
tror att 2013 blir ett sjukt bra år. jag har kommit en bra bit på att ta mig själv tillbaka. har en del att jobba på och ser fram emot att göra det. framförallt ska jag ta vara mer på min vardag. träffa vänner, röra på mig, gå på utställningar osv. jag ska också ta mer vara på min lediga tid, tex randomly åka till uppsala eller stockholm oftare. jag ska också försöka ta hand om förhållandet med mig själv, hur corny det än låter.
en annan grej som kommer hända är att jag tar examen och kommer kunna söka jobb och flytta, och börja mitt riktiga liv. det känns läskigt men också så jävla skönt och spännande. och både hanna och kalle "bryter upp" med sitt och jag önskar verkligen i mitt lilla hjärta att vi hamnar i samma stad men vågar typ inte hoppas, haha. skulle bli för lycklig!!!
ska även resa en del. london för att hälsa på anna, kajsa mfl. och budapest med kalle! ska också hinna med oslo innan kalle flyttar och malmö. tur att jag har jobb!!

puss på er, merry 2013!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar