söndag 13 januari 2013

igår när jag var på min snygghetstopp typ ever så dog min kamera så jag kunde ej dokumentera detta.
jag inbillar mig att jag såg ut typ såhär:

älskar att ha ponyhair.
limpan kom vid 19, jag drack flaskan med bubbel jag och kalle köpte i wien och sen åkte vi ner på stan och mötte upp diverse. drack ett par öl till och gick sen till harrys där jag blev bjuden på div shots (fireball!!!!! <3) och sen vinglade jag därifrån, gick till olles och väntade på hannes för jag ville inte gå hela vägen till brynäs ensam. under ca 5 minuter hann jag ha serious talk med 50+ - karl vars bästa vän bråkat med en 20:åring för han hade varit på hans fruga och han förstod inte. men han hade ju också varit svartsjuk en gång i tiden osv. sen kom ranta x 2 + tobbe som utdelade kramar. och sist kom hannes, karin och forcen och nån brynäsare. de pratade en massa hockey och det ville jag inte lyssna på så jag gick hem.
idag har jag 80'stoffs och vill mest äta pizza och kramas med kalle. saknar den jäveln så mycket ,____________,,

19:17
det är ju golden globes inatt, KUL! mest pga tina fey och amy poehler.
kollar igenom nomineringarna och blir yr. så många kategorier, så lite intressant.
oscarsnomineringarna ska vi inte prata om förresten. tror att django är en jäkla bra rulle. och beasts of the southern wild. och självklart är det kul att searching for sugar man är nominerad. annars ba, så himla ospännande.

mår inte 100. är jättetrött och jäklig men ska sätta mig och läsa vetenskapliga artiklar om mångfald. yay.
kul:

1 kommentar:

  1. Hahaha, jag hade typ glömt att jag träffade på dig.. Heja mig! ;) Men det var kul! Att träffa dig alltså!
    /Ranta den förste

    SvaraRadera