lördag 23 juni 2012

trots att jag just nu lider av den värsta bakfyllan sen sjuttisnatten i flogsta och vet att jag måste ta mig till jobbet på nåt sätt men vet inte om jag ens orkar resa på mig och förstår verkligen inte hur jag ska klara av att vara trevlig mot folk så älskar jag verkligen mitt liv.
jag älskar hur allting blivit och alla människor jag fått äran att lära känna och att jag har så fina vänner som ger mig så sjukt mycket kärlek och glädje. tack, tack alla ni.
igår var det midsommarafton vilket är den bästa aftonen på hela året. det var en jävla bra midsommar innehållandes sill, öl, nubbe, mer öl, vin, kubb (eva heter numera kubb-eva), grillning, vin, jagharaldrig, taxiresa till sommarparadiset, dans till lady gaga, prata div bra tabletter att ha när man är flygrädd, krama gulliga hundar, krama gulliga gamla runaiter, mer vin, flaggpunsch, ha kul, vara för full, inte komma ihåg hur man kom hem, sova till 13 idag. GLA' MIDSOMMAR!!!


nu ska jag väl försöka klä på mig och cykla till andersberg med kaffe till eva och sen jobba 17 - 23. jag ska mest äta korv. hoppas jag.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar