tisdag 5 juni 2012

idag har jag redovisat min uppsats. det gick utmärkt även om jag kunde varit lite mer förberedd. det ständiga problemet. nu ska jag bara skriva en liten rapport på 3 sidor och sen har jag sommarlov. kanske, på riktigt, mitt sista sommarlov i hela mitt liv. alla såna tankar får mig att få ett jobbigt sug i magen. som att jag måste ta vara på det för det kommer aldrig igen. lika med venuspassagen som kommer att ske natten till torsdag. jag funderar helt ärligt på att åka 6 mil för att låna pappas svetshjälm så jag kan se den eftersom det blir den sista chansen jag har att se en venuspassage i hela mitt liv. för antagligen lever jag inte 2117.
men annars är jag nöjd. ikväll ska jag dricka öl och titta på fotboll. em-förpeppen!!!!!!!!

22:33
ser på bombay beach och blir så beklämd. inget barn ska behöva ha det sådär. samtidigt slår det mig hur mycket mer jag reagerar eftersom det är amerikanska barn och det gör mig ännu mer ledsen för det finns så många barn som har det mycket sämre. men bilden jag har av amerikat är ju inte riktigt den som visas i den här filmen även om jag är medveten om att det finns fruktansvärt mycket fattigdom där borta.

saknar kalle. han är så långt borta ,___,

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar