lördag 2 juni 2012

den 2 juni började kl 04 med att ta lillvolvon till hagaström för att hämta nyckel till jöbbe. det var inte en bil på r80. lite obehaglit. sen till jobbet och öppna. en karl kom in strax efter 06 och hade kommit åt handbromsen kört i diket på parkeringen. jag ba ryckte på axlarna. vaktis tog upp honom med traktorn nån kvart senare. sen fick jag träffa max, min nya kollega! fab kille alltså. kul dock att han trodde att jag var värsta tvspelstjejen och när vi pratade om johnny depps hotness trodde han att jag gillade honom mest i typ chocolat. fast han ändrade sig till edward scissorhands, vilket var rätt. för övrigt charmen med serviceyrke: ful gubbe frågar om vi har stora flaskor med loka orginal. jag ba nä tyvärr men vi har de här, ramlösa orginal. det kan du ju ta. han ba ja jag får väl göra det din sura jävel! man ba *LER* *EMBRACE LIFE* ÅÅH!! eller som jag och mizan körde förut, tänker sig in i ace of base's låt lucky love. 'life is a paradise'. efter jobbet åkte jag & pappa ner till älven och drog upp mjärden och släppte ut en stackars brax som var däri. när vi åker hem igen möter vi en granne som ba, jag ska berätta en sak för er! jag såg en björn här för ett par timmar sen! jag ba känner på mig att jag kommer få se björn snart asså. kommer vara så jävla skrajj. är, som alla andra, så ledsen på regnet och KYLAN. jag vill ha sol och sommarkväll. bu. nu läsa cirkeln innan sova. önskar jag fick läsa den när jag var typ 14!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar