tisdag 14 juni 2011

so fresh n so clean.

det är dags att starta om på nytt.
det har hänt saker som fått mig att förstå att jag måste ändra på mig. mår så fruktansvärt dåligt och känner att det här blir som en liten del i det hela. bort med det gamla, in med det nya.
ska inte gå in för djupt för det här ska vara en kul blogg!

TO DO - LIST
x sluta dricka.
på riktigt. eftersom jag inte mår bra så blir det inte direkt bättre av att jag dricker och jag blir dum i huvet och gör illa människor jag älskar. dessutom förstör man ju myelinet och levern!
x gå ner 10 kg i sommar. (jaja, optimist)
dvs äta bättre, träna mera osv. jag har ingenting att göra så då kan jag lika gärna fokusera på det.
x jobba med lilla hjärnan dvs paniken + annat.
det har varit så mycket annat att stressa och ha ångest över så det har inte blivit så mycket jobb med det. men jag vill bli frisk så det är bara att kämpa.
x börja med en hobby.
bli ännu mer kickass på vikingatiden, börja rida igen, kanske börja sy eller fortsätta lära mig mecka. kanske alltihop.
x bli duktig i skolan, sen.
betygen visar visserligen inte hur bra jag kommer vara på mitt jobb sen men det hade varit för jäkla kul att få ett a nångång.

så, it's all on the table (the book is on the table!).
jag kommer alltid vara samma frida, bara lite bättre. förhoppningsvis!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar