lördag 25 juni 2011

ÅÅÅÅH MIDSOMMAR!!
fan vilken bra dag jag hade igår.
för det första fick jag krama hannas mamma och görta, kul. och sen hanna. lyckan.
cruisade till maxi och handlade sen åkte vi hem och gjorde iordning lunchen som stod på bordent vid 15 ungefär. framförhållning, nja.
band kransar och lyssnade på evert taube.
sen fick vi ett samtal om att midsommarspelen 2011 börjat så vi gick ner till vallback och tittade på gulliga 91:or som letade lösenord i gröt och sånt. sen gick vi hem igen och åt min pie som blev så jävla god. sen blev vi fulla och åt middag vid en sådär 22. sen gick vi till 91:orna igen. KUL! inte varje dag man blir nersupen av 91:or.. hade iallafall jäkla roligt tills malins föräldrar kom hem och ba va ska vi göööra? fick ett samtal från nordost och tänkte att det var ett gyllene tillfälle till att be om ursäkt och visa att jag faktiskt inte alltid är en psychobitch så jag gick dit och mös och sjöng etype och sen traskade jag och helena hem in the midsomer night. jag satte mig ett tag vid staffanskyrkan och tänkte lite på livet och var väl i säng vid 04.

lillkajjan binder lite krans.

chipsälskarn.


midsommarspelen 2011 aka midsommarns mästare.

glada ungdomar!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar